Nu är våren på gång

Allmänt / Permalink / 1
Ibland smyger det sig lite annat än häst... Nu är våren på gång och det händer massvis med saker (och det är dessutom tulpansäsong). I januari lämnade jag min lägenhet permanent efter 10 år. Jag har egentligen bott i Hässleholm i närmare 1,5 år men haft kvar min lägenhet i Helsingborg. Kände det var dags att skiljas från min älskade lägenhet och sista januari gick flyttlasset.
 
Vi har även passat på att fira sambons födelsedag (försenat). Vi spendera kvällen på Boulebar (bild nr 3) som är inrett i ett fantastiskt gammalt militärt ridhus från 1800- talet på Drottningtorget i centrala Malmö. Jag hade förstås hellre sett att det fortfarande varit ett ridhus, så häftig byggnad!
 
(Klickbara bilder)
 
 
 
 
#1 - - Anita:

Underbart med Tulpaner :D

Till top